  • Data: 2002-10-25 10:47:06
    Temat: Re: jak wyliczyć pensję???
    Od: "Anna K." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście. Można sobie samemu zrobić buty, upiec chleb, zrobić trumnę.
    Po prostu należy wziąć do tych spraw osobę zajmującą się tym na codzień.
    Biura rachunkowe faktycznie bardzo często knocą bo są nastawieni na stronę
    księgową a mają braki w sprawach zusowskich i w prawie pracy.
    A.K.

    Użytkownik Joanna_B <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apas6n$ib$...@f...acn.pl...