  • Data: 2003-12-18 14:08:42
    Temat: Re: jak w 5 platniku przenieść baze
    Od: c...@r...com (ChrisS) szukaj wiadomości tego autora

    From: "faktornik" <f...@o...pl>

    > jak w 5 pogromie przenieść bazę SQL na obcy komp z W98 na Xp i czy to się
    > ogóle da ?
    > próbowałem przenieść plik z katalogu MsSQL/Data/ p5.mdf
    > do bazy utworzonej pod tą nazwą na XP ale po zastąpieniu tego pliku
    pobranym
    > z istniejącej bazy
    > nie chciał wystartować serwer SQL
    >
    > macie szanowni jakiś sposób ( tworzenie nowej bazy na mdb, nie wchodzi w
    > grę)

    Witam.
    kilka dni temu musiałem przenieść płatnika między dwoma bazami uruchomionymi
    na tym samym MsSQL. Udało się to przy wykorzystaniu dostępnych wewnątrz
    programu opcji obsługi archiwum. Dlatego spróbowałbym
    postawić w sieci oba komputery z uruchomionymi serwerami sql, na dziecku
    założyłbym nową bazę z danymi jakiegokolwiek płatnika (chodzi o założenie
    płatnika, dane nawet nie muszą być zbyt poprawne), a następnie spróbowałbym
    zarchiwizować dane "matki" do archiwum na "dziecku". Dalej na "dziecku"
    odtwarzamy dane ze wskazanego archiwum. IMHO jeśli nie pojawi się komunikat
    w stylu "Dostęp do bazy zablokowany ponieważ użytkownik Administrator
    uruchomł import danych" powinno się udać. BTW - może ktoś wymyślił, jak
    można
    by przenosić dane mdb->mssql->mdb (klient przychodzi i odchodzi z biura
    rachunkowego).

    Pozdrawiam
    ChrisS