  • Data: 2003-12-18 08:10:31
    Temat: Re: jak w 5 platniku przenieść baze
    Od: "faktornik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli masz standardową instalację to spróbuj przegrać C:\Program
    > Files\Microsoft SQL Server\MSSQL$PLATNIK
    > Na nowym komp. w płatniku daj ADMINISTRACJA / USTAWIENIA Bazy / Zmień. i
    > wskaż to co przegrałeś. Powinno się udać

    Też tak myślałem
    ale nadgranie wnętrza całego katalogu z bazy nazwijmy "matki" do bazy
    "dziecko"
    przy założeniu że baza matka, nazywa się nazwa_kompa\matka a
    dziecko -inna_nazwa_kompa\dziecko
    daje w efekcie nie rozpoznawanie tej bazy przez ten mądry desktop menager
    SQL

    i tu nie mogę znaleźć właściwego rozwiązania choć nie próbowałem ponazywać
    wszystkiego jednakowo
    choćby dlatego że zaczną się problemy w chwili kiedy matka i córka znajdą
    się razem w sieci lokalnej

    pozdrawiam przedświątecznie Karaś