  • Data: 2003-03-14 19:51:43
    Temat: Re: jak to jest z ta amortyzacja.. ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-03-2003 00:03, Użytkownik ArS napisał:

    > hmm... zalozmy ze kupuje dwa wozy po rowne 100 tysiecy. forma dg to
    > jednosobowa dg na zasadach ogolnych +vat. i teraz co ? albo w nastepnym
    > m-cu zaczac odpisy albo walnac od razu 30%towy odpis na starcie ?

    Nie jestem pewna ale wóz chyba pod 7 - "środki transportu" w KRŚT
    podpada, tak samo jak np. samochód osobowy albo ciężarowy więc 30% w
    pierwszym miesiącu odpada.
    Normalna amortyzacja, ale nie pamietam jaka jest stawka dla wozów...
    A to konny wóz?
    Sądząc po cenie to jakaś kareta! To konia musisz do zestawu dodać - sam
    wóz nie spełnia wymagań dla środka trwałego - kompletności i zdatności
    do uzytkowania.
    Tyle że koń to dla odmiany inwentaż żywy, grupa 9. Hmm...
    I sie nie amortyzuje... No i z waleniem go bym uważał ;-)

    Maddy

    Jak sie kiedyś nauczysz zadawać pytania to może ktos Ci powaznie
    odpowie... :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl