  • Data: 2002-06-03 16:41:39
    Temat: Re: jak odliczyć vat.
    Od: "MSW" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ty nie placisz vat,
    > vat placa konsumenci, a ty go tylko odprowadzasz do us,

    ale jeżeli jestem ostatnim ogniwem :) czyli np. świadczę usługi dla innej
    firmy to co? może warto przerzucić to na innych konsumentów ?

    > jezeli jednak jest to dla ciebie wazne ze wzgledow psychologicznych,

    jest to dla mnie niesłychanie ważne bo jak widzę prawie 1500 vatu
    miesięcznie to mnie skręca :(

    > zostan eksporterem, wtedy us bedzie ci oddawal vat!

    jestem, ale jeszcze niczego nie eksortowałem :( a jaka na to inna rada?

    msw