  • Data: 2006-10-16 18:31:15
    Temat: Re: jak odliczac koszty ekspl.samochodu?
    Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:435e.0000007f.4533584a@newsgate.onet.pl...

    > Zaprowadzasz "Ewidencję przebiegu pojazdu i kosztów eksploatacji
    > samochodu" i
    > poniesione wydatki księgujesz w koszty. Pozdrawiam Areta

    dziekuje ci bardzo za odpowiedz! mam jeszcze 2 pytania:

    1. czy wstecz mozna zrobic korekte kosztow samochodu? jesli tak, to ile
    wstecz?
    2. a czy jest taka mozliwosc, ze ja mam firme, a samochod jest na meza (nie
    mamy intercyzy) - to ja moge odliczac koszty eksploatacji samochodu? pani w
    us na gebe powiedziala nam, ze nie, ale na logikie to powinna byc taka
    mozliwosc?