  • Data: 2003-01-18 10:37:47
    Temat: Re: jak ksiegowac zalegle skladki na ZUS?
    Od: "Inf" <i...@n...us> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:
    > to składki ZUS się księguje?
    >
    > :))

    Rozumiem, ze moze Cie to bawic, ale widzisz...
    Ja tego nigdy nie robilam, a wczoraj ksiegowa oddala mi wszystkie dokumenty,
    bo ona juz nie chce i "...prosze sobie grudzien zrobic samodzielnie. Aha,
    tylko prosze zaksiegowac te zalegle wplaty na ZUS".

    A w kpir, jak byk, za listopad zaksiegowala dowodem wewnetrznym jakas (nie
    mam pojecia jak ona sie tego doliczyla - sprawdzalam) skladke na ZUS
    pracownika.

    Wiec widzisz, rozumiem, ze gdy ktos w tym siedzi, to moze go to bawic, ale
    ta lista jest chyba rowniez po to, zeby Ci "nowi" mogli dowiedziec sie
    czegos, co stanowi dla niech problem, a co dla Ciebie tez pewnie kiedys nie
    bylo oczywiste.

    Pozdrawiam
    Inf