  • Data: 2005-11-21 21:55:12
    Temat: Re: interpretacja z urzedu skarbowego.....
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 21 Nov 2005 14:59:34 +0100, *Kalina*
    <news:dlsju4$k32$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Uffffff.... troche sobie ulzyła :) Nie chce pisać zażalenia na tą decyzję,
    > chociaz w ogóle sie z nią nie zgadzam..... co wiec radzicie..... Wiem, że
    > Izba Skarbowa w Warszawie zawsze stała na stanowisku alby koszty energii
    > ksiegować w okresie, którego dotyczy, nie zaś w dacie faktycznej zapłaty....
    > ale boję sie, ze mogą olać temat i przy weryfikacji mojej interpretacji nie
    > odwołać tej decyzji....

    W samym M.Fin tak zawsze było jak Ty piszesz!
    Teraz tam nie pracuję, z przepisami M.F nie jestem na bieżąco, więc Ci
    porady nie udzielę.
    Napisz zapytanie do jakiegoś rzecznika, czy działu od tych spraw w Min.Fin
    (ale nie do Izby Skarbowej!!, która zresztą podlega pod Min.Fin) i poproś o
    podstawę prawną, żebyś była pewna czego się trzymać.

    Trzymaj się

    --
    Kaja