  • Data: 2012-05-18 11:04:34
    Temat: Re: import uslug UE a WNT
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jp51bn$o8s$1@host.amsnet.pl...
    > Od firmy eurodns (Luksemburg) kupuję usługę (utrzymanie domeny
    > internetowej), zakupu usług nie uwzględniłem w VAT-UE (bo to
    > nie towar), dobrze?.
    >
    > Właśnie dostałem z US wezwanie, że mój kontrahent wykazał na moją
    > rzecz WDT (dostawę towarów) a ja jej nie ująłem w VAT-UE (wpisałem
    > ją w VAT-7 w 'import usług' oraz 'od wartosci dodanej[...]art 28b'.

    A co z VAT-em? Wystawiłeś fakturę wewnętrzną?
    Ja w przypadku importu usług z Irlandii (GoogleAdWords) - wystawiałam
    wewnętrzna fakturę.
    Zgodnie z tym co powiedziała mi Krajowa Informacja Podatkowa - nie
    uwzględniałam jednak tego z w VAT-UE, ale było to zakwalifikowane jako
    import usług, a nie import towarów. Swoją drogą - utrzymanie domeny dziwnie
    wygląda jako towar.
    Szczegóły opisywałam tu:
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2012/03/Faktura-G
    oogle-AdWords.html