  • Data: 2005-05-06 14:23:23
    Temat: Re: imienny bilet okresowy
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:427B79C8.6050000@poczta.fm...
    > Użytkownik Asiunia napisał:
    > Czekaj, czekaj. Ty raz na tydzień kupowałaś bilet jednorazowy, żeby
    > dojechać do pracy?

    Tak albo abonamentowy na 6 przejazdow.

    > Czy kupowałaś bilety tygodniowe w celu wielokrotnego
    > dojeżdżania do pracy w ciągu tygodnia?

    800 km dziennie?

    > Bo to jest dość zasadnicza
    > różnica. W pierwszym przypadku przysługują ci koszty ryczałtowe z
    > ustawy, bo bilet jednorazowy kupowany regularnie nijak nie jest biletem
    > okresowym.

    Moge zrezygnowac z podwyzszonych kosztow ryczaltowych jesli koszty dojazdu
    znacznie przekraczaja podwyzszony koszt.

    > Poza tym nie widziałem jeszcze imiennego biletu jednorazowego
    > na kolej lub autobus.

    Nie muszę trzymac biletow, wystarczy faktura.

    > Co ty samolotem do pracy latasz?

    Na samolot nie ma odliczen :-)
    Rozmawialam dzis z kolejnym urzedem. Tez sa zdziwieni moim USem.
    A.