  • Data: 2009-09-25 21:10:45
    Temat: Re: ile zabiera ZAIKS ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomy M. in news:h9ivct$s5t$1@nemesis.news.neostrada.pl
    [................]
    > ZAIKS to prowatna firma, twórca nie musi kompletnie
    > nikomu płacić.

    czyli nalezne mi pieniadze czekajace na mnie w zaiksie - a czekaja - moge
    odebrac pozostawiajac _tylko_ zwyczajowa kwote 9% na poczet podatku? super.
    Bo rozumiem, ze _WIESZ_Z_PRAKTYKI_ , ze jesli zaiks mi powie: i jeszcze
    nasze 22% prosze zostawic, to moge podeslac im karetke pogotowia. Wiesz to z
    praktyki?

    > To ile ZAIKS kasuje, to ich sprawa, jutro mogą
    > brać 100% i co z tego?

    to zdecyduj sie - albo moga wziac, albo nie.

    o tym w ogole nie rozmawiamy.