  • Data: 2003-03-28 10:50:51
    Temat: Re: ile za obsluge firmy
    Od: Peptulis Amargolis <<w...@i...pl>> szukaj wiadomości tego autora

    czesc,

    ja zaczalem watek, wiec go zakoncze. W Zielonej Gorze czeny wahaja sie
    od 100 do 200 zl (netto) za mala firme z mala iloscia dokumentow.
    Jakby doszedl 1-2 pracownikow na umowe zlecenie, to 50 zl wiecej. Dla
    mnie to i tak duzo (na poczatek).

    Udalo mi sie jednak znalezc biuro i podpisalem umowe na 70 zl i tez
    mnie nic nie obchodzi. Panie z biura mile, ja jestem mily. Za te pare
    faktur w miesiacu, za 1-2 pracownikow (ewent) i za wszystkie dokumenty
    z i do urzedow, to jest okey.

    Pozdrawiam i dzieki za informacje.

    Pepto
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl