    From: "ewis" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ile mozna czekac na zasilek chorobowy?
    Date: Mon, 25 Feb 2002 09:49:11 +0100

    > Czy oni nie maja jakis obligatoryjnych terminow??

    Nie chcę Cię dołować, ale ja byłam chora od czerwca do października, a
    zasiłek za cały ten okres dostałam dopiero na początku października. Nie
    zliczę ile razy byłam w Zusie z awanturą, obiecywali a potem dostawałam
    kolejne pismo, żeby coś donieść.
    Na koniec najlepsze. Dostałam tylko 75% świadczenia i wmawiali mi, że mój
    księgowy doniósł zwolnienie z 3-tygodniowym opóźnieniem, a termin żeby
    dostać 100% (byłam w ciąży) jest jakiś krótszy. Może bym w to i uwierzyła
    (księgowy to ostatnia jełopa), ale sama osobiście zaniosłam wszystkie
    dokumenty - w tym i zwolnienie - 2 dni po otrzymaniu od lekarza. Niestety
    nie wzięłam potwierdzenia, bo do głowy mi nie przyszło, że mogą tak po
    chamsku łatac swoją dziurę budżetową.
    Sprawa dotyczy ZUS Warszawa ul. Senatorska.
    Moja rada: Walczyć o swoje i KONIECZNIE i za wszelką cene brać pisemne
    potwierdzenie słów panienki z okienka, bo w przeciwnym razie możesz jeszcze
    poczekać.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki,
    Kasia