  • Data: 2006-09-02 14:05:56
    Temat: Re: ile lat przechowywac
    Od: "rg" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadal nie rozumiem, przy wydawaniu DO US nie ma nic. To znaczy poszedłeś
    > odebrać DO i tam już czaił się agent US? i Cię nie aresztował??
    Jesli wyrabiasz nowy dowod to musisz, w ciagu miesiaca, zlozyc NIP3
    (aktualizacja danych - nowy numer dowodu), ktory mozna zaniesc osobiscie do
    US lub zostawic w skrzynce w Urzedzie Miejskim (wtedy kurier z Urzedu
    Miasta, co jakis czas zawozi te deklaracje do US). I ja tak zrobilem (tj.
    wypelnilem deklaracje i wrzucilem do skrzynki w Urzedzie Miasta)

    > Skąd wiesz że chodzi o DG sprzed 10 lat
    Na wezwaniu do US, nie bede mial czasu zeby sie do nich pofatygowac przed
    czwartkiem, w koncu to oni okreslaja w jakich godzinach mozna do nich sie
    udac i wybieraja te godziny chyba tak, aby mnie jak najbardziej uprzykrzyc
    zycie :(, jest podany numer (w sprawie ktorego chca zebym przyniosl
    dokumenty o zakonczeniu DG) wpisu do rejestru ewidencji dzialanosci
    gospodarczej. I to jest ten numer DG (sprzed 10 lat).