  • Data: 2006-09-02 11:11:36
    Temat: Re: ile lat przechowywac
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rg" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:edbhbe$idp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > US do dowodu nic, ale trzeba zlozyc VAT3

    > art.155 $1 ustawy z dnia 29.08.1997 ordynacja podatkowa

    Nadal nie rozumiem, przy wydawaniu DO US nie ma nic. To znaczy poszedłeś
    odebrać DO i tam już czaił się agent US? i Cię nie aresztował?? Skąd wiesz
    że chodzi o DG sprzed 10 lat, może zrobiłeś byka w osdtatnim Picie?
    Co do artykułu 155 to po prostu chcą Cię osobiście. Najlepiej zadzwoń i
    zapytaj się.

    Art. 155. § 1. Organ podatkowy może wezwać stronę lub inne osoby do
    osobistego stawienia się w celu złożenia wyjaśnień lub zeznań bądź dokonania
    określonej czynności.
    § 2. Jeżeli osoba wezwana nie może stawić się z powodu choroby, kalectwa lub
    innej ważnej przyczyny, organ podatkowy może przyjąć wyjaśnienie lub
    zeznanie albo dokonać czynności w miejscu pobytu tej osoby.