  • Data: 2009-09-20 18:03:06
    Temat: Re: godziny nadliczbowe
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zygzak wrote:

    > Mam takie zmartwienie-a mianowicie pracuje na czas określony z stawką
    > 10-zł na h mój pracodawca chcę mnie wysłać w delegację-ponieważ wcześniej
    > byłem na takich wyjazdach to wiem ze będziemy tam pracować po 12-14 godzin
    > dziennie i mówi mi że za każdą godzinę dostanę 10 zł obojętnie czy to
    > będzie 15h czy 20h pracy.

    Jeżeli masz godziny nadliczbowe,czy godziny dodatkowe zwał jak zwał :-)
    zapłacą Ci tak jak za normalną godzinę pracy, czyli 10zł i jest to ok.,
    natomiast jeżeli masz nadgodziny to wtedy płacą inaczej,czyli tak jak byś
    chciał :-)
    Z tego co wiem, nie musisz pracować więcej niż 8h a kwestia godzin
    nadliczbowych jest dobrowolna.

    > Czy czasem nie jestem oszukiwany i jak sie ma do tego fakt ze praca jest w
    > delegacji jakieś 200km od miejsca zamieszkania czy przysługują mi z tego
    > tytułu jakieś dodatki ,on mówi że nie bo opłaci mi hotel i wyżywienie
    > ,chociaż ostatnio sam sobie wszystko kupowałem bez zwrotu kosztów
    > -poproszę o jakąś radę i link żeby wydrukować i mu pokazać że jestesimy
    > oszukiwani.

    Jeżeli delegacja to zwrot poniesionych wydatków Ci przysługuje,bierz na
    wszystko faktury i potem rozlicz się z pracodawcą :-)

    Powodzenia :-)