eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifirma chce pokrywac wszystkie dodatkowe koszty związane z moja DG › Re: firma chce pokrywac wszystkie dodatkowe koszty związane z moja DG
  • Data: 2007-02-07 19:12:24
    Temat: Re: firma chce pokrywac wszystkie dodatkowe koszty związane z moja DG
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkie koszty? A co np. z urlopem? A jak zachorujesz -- opłacasz
    > chorobowe od odpowiedniej kwoty?

    Za urlop mi płaci, niestety opcji choroby nie ma :/

    > Bez kosztów przy catteringu? To znaczy nie Twój samochód, zaplecze
    > gastronomiczne? To co to za cattering?

    Faktury będę wystawiał jako usługi gastronomiczne ( catteringowe ),
    jednakze moja praca nie ma nic wspolnego z przygotowywaniem posiłków
    ani catteringiem. Jest to kontrakt menedzerski

    > O proszę już sie samochód i paliwo do niego pojawia...

    Tak i to są jedyne koszty, które ponosze jadąc do pracy i z niej
    wracając. Wykonując pracę potrzebny mi już tylko garnitur. Koszty
    miesięczne to około 600zł, tyle mniej więcej wyliczyłem, więc w tym
    wypadku najlepszym rozwiązaniem jest ryczałt, tak mi przynjamniej
    doradzono no i wydaje się to mieć ręce i nogi :)

    Ale co z tym VATem ?