  • Data: 2010-06-06 13:44:03
    Temat: Re: faktury korekty z allegro, walek ?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jeżeli sprzedajesz samochód i cena samochodu (towaru) wynosi 20000, a
    >następnie
    >zejdziesz z prowizji o 1000zł, to obniżasz cenę towaru o 1000zł - powód
    >jest nieistotny.

    nie, cena samochodu + prowizja wynosi 20 tys.i calosc jest nazwa sprzedaza
    samochodu. Tak jak allegro sumuje oplate za wsyzstkie czynnosci do linijki
    usluga allegro tak tutaj masz zsumowane.
    i Pytanie, czy skoro nie jest wyszczegolnione to przy zwrocie czesci
    prowizji nie musze wystawiac faktury korekty ?

    >Natomiast Allegro nie obniża ceny *już wykonanych* wykonanych usług!

    zwraca poniewaz jak samo stwioerdza skoro kupujacy zrezygnowal pobranie
    prowizji bylo niesluszne.
    SAMI NAZWALI TO ZWROTEM PROWIZJI, a skoro zwrot to zwrot i na chlopski rozum
    jest to zwrot i wedlug nich.

    > Liczy sie przeciez stan faktyczny a nie to co ktos sobie napisze

    >Dokładnie - liczy się stan faktyczny a nie nazwa "zwrot prowizji"

    skoro sprzedaje na aukcji w maju 4 przedmioty, allegro mi wystawia 31 maja
    fakture w ktorej w pozycji prowizji jest zsumowana
    prowizja za ich sprzedaz powiedzmy 4 x 24 zl = 96 zł, Nie dochodzi do
    sprzedazy jednego z pzrzedmiotow (czyli jak mozemy mowic o prowizji ?)
    , allegro mi proponuje zwrot pobranejprowizji,
    zwraca mi prowizje za jeden przedmiot (24 zlote) to nawet jak se nazwa to
    rabatem to jest to ZWROT i ta faktura powinna byc skorygowana do kwoty
    3X24 = 72 zł.