  • Data: 2004-11-25 23:51:06
    Temat: Re: faktura zap?acona po terminie
    Od: p...@a...pl (Pitus) szukaj wiadomości tego autora

    Magdalena <m...@n...autograf.pl> wrote:

    > Je?eli jeste? zwyk?ym VATmanem, to odliczasz VAT od us?ug
    > telekomunikacyjnych w miesi?cu p?atno?ci widniej?cym na fakturze lub w m-cu
    > nast?pnym (nie ma to nic wsp?lnego z tym, kiedy rzeczywi?cie zap?acisz za
    > faktur?).

    czyli jak to robicie, np. dostaje 25. fakture za telefon, wpisuje ja
    do KPiR, a do Zakupow VAT nie wpisuje, bo ma byc w nastepnym miesiacu,
    dopiero przychodzi termin platnosci - wpisuje do Zakupow VAT ? Czy od
    razu mam wpisac do Zakupow z przyszla data? troche bez sensu. Jak to robic
    by bylo zgodnie z prawem?

    Jesli odlicze VAT w miesiacu wystawienia faktury a nie w miesiacu
    terminu platnosci to w razie kontroli kara/korekta wszystkich vat-7 ?

    p.