  • Data: 2003-09-10 21:42:53
    Temat: Re: faktura za internet w jakim miesiacu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Sep 2003, Michal Z. wrote:

    >+ mam problem z wpisaniem faktury za internet. Okres, za który zostala
    >+ wystawiona to lipiec, data wystawienia sierpeń a termin platnosci
    >+ wrzesien.
    >+ W jakim miesiacu wpisać te fakture i odliczyc VAT?

    ...dla mnie VAT jest jasny: wrzesień.
    A reszta... reszta jest zawsze wątpliwa, jako że f-ra
    zawiera pozycje dotyczace zarówno *zeszłego* jak
    i *bieżącego* okresu co razem z brakiem informacji
    czy księgujesz kasowo czy memoriałowo daje sporą
    ilość kompinacji ;)
    Spotykałem komentarze: "byle jednolicie"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)