  • Data: 2004-10-19 07:18:30
    Temat: Re: faktura z maja
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nasza kopię duplikatu trzymamy w aktach ale nigdzie nie księgujemy!

    Sorki, ze sie przylaczam, ale zainteresowala mnie ta kwestia.
    Wiec jesli pani "masuro" wystawila mi poprawna fakture w maju
    i ja jej nie zaliczylem wtedy w koszty (bo np. i tak miałem wysokie)
    to teraz po otrzymaniu duplikatu (w pazdzierniku) moge ją zaliczyc
    w KUP za miesiąc pazdziernik? Zakladamy oczywiscie, ze duplikat
    ma 2 daty - date wystawienia oryginału (maj) i datę wystawienia
    duplikatu (pazdziernik). Nie, zebym sie znal ale jakos malo mi sie
    to wydaje prawdopodobne....

    PawelZ