  • Data: 2005-10-12 15:44:52
    Temat: Re: faktura wystawiona poza Polske
    Od: Majer <m...@v...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 09:26:25 +0200, my way
    <y...@s...tlen.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Majer" <m...@v...krakow.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > a czego dotyczy to zlecenie?

    Jest to zlecenie programistyczne (testowanie oprogramowania satelity) dla
    laboratorium LPSC we Francji.
    Bylismy tam z kolega w wakacje i juz to robilismy, a teraz chca nas
    zatrudnic 'zdalnie'. Powiedzieli, ze, aby nam zaplacic, musimy wystawic im
    fakture ('invoice') i jest dla nich obojetne co za firma to wystawi:
    cytuje: "moze to byc nawet restauracja".