    From: "xxx" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura: pieczatka na oryginale
    Date: Wed, 4 May 2005 22:44:41 +0200

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:d5aro4$hq6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy US moze sie przyczepic (w razie kontroli krzyzowej)
    > jesli na oryginalach faktur przystawie pieczatke (przy podpisie)
    > a na kopiach nie ? (wiem, ze w ogole pieczatki nie musze stawiac,
    > ale pytanie czy jesli postawie na oryginale to musze rowniez na kopii).
    Przeciez kopia jest Pana/i (to mozna i ze 2 pieczatki sobie przybic, nawet
    na oczach urzednika, bo na co Panu/i pieczatka na wlasnych dokumentach?).
    Idiotyczny przepis, ze na fakturze musi byc podpis dobiorcy faktury
    zniesiono w zeszlym roku, po kilku latach trwania tej oczywistej bzdury, bo
    niby do czego mial byc potrzebny Urzedowi Skrabowemu? (to tylko dla nas mogl
    byc ewentualny dowod, ze czlowiek potwierdzil odbior faktury, i tylko dla
    nas, podatek i tak trzeba zaplacic, czy podpisal sie czy nie). Podobnie z
    pieczatka.

    xxx