  • Data: 2009-04-16 05:46:36
    Temat: Re: faktura na zegarek
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 00:03
    (autor Baloo
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gs5lmt$oa2$1@news.onet.pl>):

    > "Uzyskiwanie przychodu" nie oznacza "wzrostu zysku", choćbyś nie wiem jak
    > się upierał :)

    No tak, przychód może wzrosnąć dokładnie o tyle, ile wydał na zegarek i się
    zrównoważy.

    > No to prawdopodobnie o "tyleś" samo wzrośnie zysk przy stosowaniu zegarka
    > na rękę. Udowodnisz, że nie?

    A ja wcale tego nie kwestionowałem, że to nie jest mierzalne. Tylko Liwiusz
    pytał czy musi wzrosnąć, więc tak se rozważałem, że wpływ na przychód to
    jednak powinno mieć, inaczej nie jest KUP.

    --
    Tristan