  • Data: 2005-07-28 19:18:53
    Temat: Re: faktura elektroniczna bez podpisu
    Od: "Robert" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bronek michalski (news:dc5gue$790$1@atlantis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):
    > to ja jeszcze podrążę:
    > czy rzeczona mała firma musi mieć terminal do sprawdzania podpisu?.
    > Wydawało mi się że to jest bardziej kłopot dla wystawcy faktur, że muszą
    > nabyć certyfikowany podpis, a odbiorca faktury może ją po prostu mieć
    > bez sprawdzania podpisu.
    > Jest inaczej?
    A po co wam Terminal?? Ludzie, nie macie zielonego pojęcia o podpisach.
    Dostajesz dokumencik, w zależności od tego jaki podpis został użyty, masz
    kilka wyjść, wszystkie kończą się darmowo!!! Darmowo w kwestii weryfikacji
    podpisu (bezpłatne aplikacje, WWW). Gorzej z archiwizacją takowej f-ry, ale
    tu o ile pamiętam jest dowolność. Wystawca jest zobowiązany przechowywać w
    formie elektronicznej, natomiast odbiorca nie jest zobowiązany do zachowania
    takowej formy f-ry.

    Robert