  • Data: 2002-05-23 21:17:50
    Temat: Re: faktura bez paragonu?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 May 2002, Tristan Alder wrote:

    [...Maddy...]
    >+ >Jeżeli sprzedawca pomija kasę fiskalna przy sprzedaży osobom
    >+ >fizycznym, łamie prawo.
    [...]
    >+ ja to rozumiałem tak, że owszem, na wypadek gdyby ktoś nie brał
    >+ faktury. Pewnie się myliłem,

    Jeśli osobie fizycznej to tak (myliłeś się) :)
    Mało co dopuściłbym się nadinterpretacji (dlatego pamiętam :>),
    ale dla OF liczy się paragon - i jeśli jest faktura to MUSI
    być "trwale połączona z paragonem" (konfoskujesz klientowi
    mały papierek, dajesz większy, w zamian w archiwum u siebie
    masz dwa i zszywkę :])
    [...opis nieprawidłowości...]
    >+ Czy te wszystkie punkty nie miały jeszcze kontroli?

    Możliwe :) AFAIK małym firmom które "nie podpadają i nie
    wychylają się" zdarza się nie mieć kontroli przez kilka lat.

    Pozdrowienia, Gotfryd