  • Data: 2005-04-05 21:10:24
    Temat: Re: faktura VAT dla osoby fizycznej zamiast paragonu?
    Od: "latet" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako,że prowadząc swoją DG od czasu do czasu prowadzę sprzedaż dla osób
    > nie prowadzących DG, wystawiam im faktury VAT (bardzo znikome wartości w
    > skali miesiąca).
    > Mam pytanie, czy powinienem umieścic NIP nabywcy także w takim przypadu,
    > czy wystarczy samo imię nazwisko + adres?

    Powiem co wiem:

    Jakies 2 lata temu mialem potrzebę wystawienia czasem
    takich faktur (wtedy była panika samozatrudniajacych się
    przed posądzaniem o "działalnosc wykonywaną osobiscie").
    Pytałem wtedy Grupy i Grupa doradziła, że na takich fakturach
    NIP-u osoby cywilnej nie potrzeba.
    Ale być moze po wejsciu do UE coś się zmieniło...

    latet