    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktrury przed rejestracją
    Date: Tue, 14 Jan 2003 14:41:22 +0100

    On Tue, 14 Jan 2003, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ Wg mnie podstawowa kwestia to czy "domena" jest,
    >+ czy nie jest "prawm niematerialnym".

    Zgoda.
    Załóżmy że mam zarejestrowaną nazwę XXX.
    Załóżmy że nie dysponujesz niczym o nazwie XXX, co mogłoby
    upoważnić cię do żądania odstąpienia ci ten nazwy za darmo
    w myśl regulaminu.
    Załóżmy, że za kwotę zzz zgadzam się ci ją odstąpić, tj. zgłosić
    NASKowi że może ją tobie przekazać i że transakcja dochodzi
    do skutku.
    Czym jest wartość nazwy "zzz" ??
    Owszem, widywałem (na "prawo" właśnie :)) opinie jakoby tylko
    "urzędowe" rejestracje nazwy (urząd patentowy,....) mogły
    stanowić "wartość niematerialną" - ale podstawy prawnej
    do tego nie widziałem :)

    >+ Jesli jest to dobpero mozna sie zastanawiac czy usluga jej rejestracji
    >+ jest jednym ze skladnikow ktore wchodzi do "wartosci poczatkowej".

    A jest jakaś różnica w cenie rejestracji i utrzymywania (eksploatacji)
    domeny ? Patrzę, patrzę i np. tu:
    http://www.dns.pl/oplaty.html
    ...nie widzę... :)

    pzdr, Gotfryd