    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktrury przed rejestracją
    Date: Tue, 14 Jan 2003 10:02:55 +0100

    "Gotfryd Smolik

    > Pojawiła się kiedyś na "prawo" dyskusja właśnie o sprzedaż domeny
    > (wmieszałem się ;)). I to chodziło właśnie ewidentnie o prawo
    > do nazwy: gość X chciał sprzedać firmie Y prawo do nazwy Z[.pl].
    > IMHO - *to* byłaby "sprzedaż domeny", zaś NASK AFAIK nie pobiera
    > opłaty za "nazwy" a za ich "obsługę techniczną" - czyli takiego
    > "osobistego" nabytku IMHO nie da się zaliczyć w KUP DG.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Wg mnie podstawowa kwestia to czy "domena" jest,
    czy nie jest "prawm niematerialnym".

    Jesli jest to dobpero mozna sie zastanawiac czy usluga jej rejestracji
    jest jednym ze skladnikow ktore wchodzi do "wartosci poczatkowej".

    Jesli tak, to teraz jest dopiero trzeci punkt.
    czy podatnik moze "naleezace do podatnika" prawo do domeny
    wpisac do rejestru praw niematerialnych i czy koszt tej rejestracji
    nnie wlicza sie w "wartosc poczatkowa".

    Boguslaw