  • Data: 2007-01-12 17:27:54
    Temat: Re: ewidencja wyposażenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Jan 2007, Ryszard G wrote:

    > Mogłem ujawnić w 2005 z WP 3500zł wpisać do ŚT z 14% amort. liniową,

    Jak byłeś na ryczałcie, to formalnie się to "zestawienie ST" czy jakoś
    tak nazywało - idzie mi o to, że *tam* wartości amortyzacji się nie
    liczy. Robi się to przy "przenoszeniu" do EST, jest w ustawie (że
    wtedy trzeba policzyć "należną amortyzację" czy jak tam to nazwali)

    > to na obecny rok miałbym WP 2540zł i jeszcze 5 lat do odpisów
    > amortyzacyjnych. Podsumowując w jednym i drugim przypadku mam prawo do
    > odliczeń.
    > Zastanawiam się czy nie zweryfikować ŚT od 2005r będzie prościej :)

    Prawdę mówiąc wygląda przekonująco i nie ma się jak czepiać :)

    pzdr, Gotfryd