  • Data: 2005-09-12 08:57:59
    Temat: Re: eksport uslug w UE a VAT
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yezooz" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:67f8.000004a9.43253b92@newsgate.onet.pl...
    > no wlasnie... NIP UE nic nie daje pewnie ?

    IMVHO nie tylko że nic w tym przypadku nie daje, ale jeszcze szkodzić może
    ;)
    btw - ktos z kontrahentów wymagał od Ciebie tego numeru, tzn. nip ue zamiast
    zwykłego nip??

    > no to o tyle dobrze, bo mam tez dwoch klientow z Chorwacji i Szwajcarii -
    > szczesliwie nie w UE. Mam podawac ZW, 0% czy moze inaczej ?

    to nie jest ani ZW ani też 0%.
    masz podawać, że nie podlega, ale dokładnie nikt nie okreslił jak to ma
    wyglądać. imho może być "np", może nie być nic.
    musisz jedynie zaznaczyć na fakturze, że podatek vat rozliczy nabywca usługi

    pozdrawiam