    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: egzekucja komornicza - prosze o pomoc
    Date: Mon, 28 Aug 2006 15:15:22 +0200

    > Jak ja kiedys mialem cos takiego to gosci dopisywał np. 2 zł na koszty
    > przekazu. To były jego koszty, ktore komornik ponosił w zwiazku z
    przelewem.

    To ja mam pytanie po co komornik jak przeprowadza egzekucję bierze już swoją
    dolę. Czy to przypadkiem nie ma iść na koszty.

    BTW - jest ciąg dalszy mojej sprawy. Właśnie dotarłam do momentu, kiedy
    komornik oddaje mi pieniądze, które wcześniej - niesłusznie jak się
    okazało - zajął. Dla ciekawostki: nie wysłał ich na konto, z którego
    wcześniej je zgarnął, nie wysłał też na adres, przez który szła wcześniejsza
    nasza korespondencja. Wysłał w miejsce, w którym nie mieszkam, ale mam stały
    meldunek. Kasy nie zdążyłam odebrać, tylko kobieta z poczty powiedziała mi,
    że to było od komornika. Ugrhhh.
    A.