    From: "ja" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ePUAP a Urzędy Skarbowe
    Date: Wed, 28 Dec 2011 20:25:39 +0100

    dyskusyjnych:jcsi75$pd5$...@n...icm.edu.pl...

    Witam

    Co to jest ePUAP to chyba nie muszę tłumaczyć. Co to jednak konkretnie
    robi, to chyba musicie mi wytłumaczyć. [..]).

    -- Tak skrótowo:
    Koszt realizacji ePUAP wyniósł około 32 mln zł.
    Ważne: Już mamy 26225 profili zaufanych (co daje . 1200 / SZT, kwalifikowany
    jest tańszy troszeczkę)
    Ale do Premiera nie napiszesz :(
    Do starosty nie napiszesz (mojego na pewno)
    Do wojewody (kilku się wyłamało), ale ogólnie to nie
    Do W-ce Premiera (oj lubimy nowe technologie) jakoś nie widzę
    Ale do skarbówki napiszesz, profil zaufany też tam załatwisz.
    Tylko spróbuj tam coś znaleźć.

    CEzarys