  • Data: 2006-08-30 11:49:49
    Temat: Re: dzialalnosc polki mieszkajacej w niemczech
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jureq napisał:

    > A jesteś pewna, że obywatelstwo ma tu coś do rzeczy? Chodzi mi po
    > głowie, że decyduje rezydencja podatkowa a nie obywatelstwo. Mogę się
    > mylić - nie mam czasu sprawdzać.

    a jestem pewna ze masz racje Ty;-) zagraniczną osobą jest jest osoba
    fizyczna mająca siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski.
    Skojarzyłam to sobie z trocheę innym przypadkiem, zameldowanie w Polsce,
    zamieszkanie poza.....i wskazanie siedziby w Polsce

    tylko dalej nie wiem czy ma to coś do rzeczy

    podziękować za czujność