eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidziałalność gospodarcza - nie jestem płatnikiem vatu - jak rozliczenie?Re: działalność gospodarcza - nie jestem płatnikiem vatu - jak rozliczenie?
  • Data: 2003-12-13 16:13:58
    Temat: Re: działalność gospodarcza - nie jestem płatnikiem vatu - jak rozliczenie?
    Od: "SoftwareTeam" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie tak. Nie jestes VATowcem więc VAT dla Ciebie nie istnieje
    > (w sprzedazy go nie masz a w zakupach jest po prostu kosztem) i rachunki
    > wystawiasz na kwote netto.
    >
    > Maddy

    Ok, czyli rozumiem, że wystawiam nie fakturę, a rachunek za np. usługi
    informatyczne, wpisując tylko kwotę netto. Wydaje się to sensowne, ale jakoś
    nie mogę znaleźć nigdzie w różnych serwisach podatkowych w necie podstawy
    prawnej, albo jakiegoś przykładu takiego rachunku.
    Co do tego, ze VAT stanowi koszt, to owszem było by tak, gdybym nie wybrał
    na razie formy opodatkowania w formie ryczałtu ;-(