  • Data: 2005-09-19 07:25:32
    Temat: Re: działalność gospodarcza a miejsce zamieszkania
    Od: "witek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Byłabym wdzięczna za odpowiedź na następujące pytanie.
    >
    > Zakładam działalnośc gospodarczą, jestem zameldowana w miejscowości A,
    > natomiast faktycznie mieszkam, w wynajętym mieszkaniu w miejscowosci B.
    >
    > Które urzędy sa dla mnie własciwe do złożenia wniosku o działalnośc gosp.
    > a miejscowości A czy B? Do którego urzędu iść po regon?
    >

    > Do tego własnie kupiłam mieszkanie w miejscowosci B i za jakies 2 tygodnie
    > zmienie miejsce zameldowania na nowe moje mieszkanie w miejscowosci B.
    >
    > pozdrowienia
    >
    > nb

    Hm, IMHO robisz sobie kobieto niepotrzebny kłopot. A kto niby wie, gdzie
    naprawdę mieszkasz? Jakieś zameldowanie tymczasowe masz? Jeśli nie, to
    zapomnij o problemie i:
    a) potraktuj swoje miejsce zameldowania jako adres faktycznego zamieszkania
    b) poczekaj z założeniem DG do czasu przeprowadzki do nowego lokum

    pozdrowienia,
    witek.