  • Data: 2002-11-15 22:46:55
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza, a konto bankowe...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Nov 2002, Sark wrote:
    [...]
    >+ A swoja droga to ciekawy poglad że posiadanie
    >+ konta bankowego zwiększa wiarygodność firmy ...

    Inne takie:
    - posiadanie pieczątki
    - bycie sp.z o.o. (co najmniej, s.a. też ujdzie :>)
    ....(można dopisywać)
    Właśnie ostatnio pytałem w czym byłby lepszy jako partner
    w formie sp.z o.o., ale wniosków mi brak :]
    Chyba najlepsza byłaby komandytowo-akcyjna, przeciętnemu
    zjadaczowi buraków trudniej się połapać o co chodzi
    więc brzmienie nazwy jest "prawidłowo poważne" ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: dla "drobnych" transakcji wyrażam zrozumienie dla
    "wiarygodności tytułem posiadania telefonu stacjonarnego"
    -:)