  • Data: 2005-12-16 22:50:00
    Temat: Re: działalnos gospodarcza po raz pierwszy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Dec 2005, korneusz wrote:

    > no nie 400 tylko 40 - pomyłka chodzi o to ze rolnik nie moze zarobic więcej
    > niż 2500 zł przez rok bo powyzej przechodzi na zus. Ale gdybym kupił od ojca
    > koniki za 40 tyś i tyle tez zarobił to nie miał bym zadnego zysku i mógłbym
    > być na krusie - czy tak ?

    Nie.
    W innym poście napisałem coś o remanencie...
    Zaznaczam że NIE WIEM czy "specjalny dział rolny" to jest to co powinno
    mieć zastosowanie, pisałem przy tym założeniu, ale wtedy zwierzynę
    ujmuje się w remanencie - jak towary handlowe, nie jak środki trwałe.
    A to oznacza "efektywny wylot z kosztów".
    I oczywiście nic a nic nie mam pojęcia o KRUS :)

    A jakbyś tak bez pośpiechu ;) zechciał przeczytać:

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?