  • Data: 2004-04-06 19:15:57
    Temat: Re: druki VAT RUE
    Od: "daryusz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaLab <b...@p...com> napisał(a):

    > Jednakże rozporządzenie obowiązuje dopiero od 13 kwietnia, więc póki co NIE
    > MOŻNA składać tych druków.

    Wydaje mi się że z tym całym vatem będzie niezła szopka. Dzisiaj zauważyłem,
    że Minister Finansów wydał to rozporządzenie na podstawie art.98 ust.1 pkt 2.
    Tylko, że ten przepis stosuje się po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia ustawy.
    Czyżby pomyliły mi się tygodnie? Bo chyba publikacja ustawy była w
    poniedziałek w tym tygodniu a nie w poprzednim. A może Minister może
    wcześniej?

    Pozdrawia, daryusz