  • Data: 2004-04-08 12:31:09
    Temat: Re: druki VAT RUE
    Od: "Projekcja Sp. z o.o." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aggata" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    news:c4tmmv$vmj$1@opal.futuro.pl...
    > moj skarbowy poinformowal mnie ze drukow nie ma ale ze jak sobie sciagne z
    > sieci to mozna skladac - niestety nie maja pojecia gdzie w sieci ale sa

    bylem dzisiaj w skarbowym i Pani powiedziala, ze pierwszy raz widzi ten
    druk,
    ale wlasnie szla na szkolenie, wiec moze sie doucza.

    czy ktos moglby mi wyjasnic troche bardziej po ludzku (na przykladzie np
    :-) )
    o co chodzi z tym dokonywanie sprzedazy wysylkowej na terenie kraju
    kto musi to zaznaczyc na VAT-R i z jakimi konsekwencjami sie to laczy

    pozdr

    Szymon