    From: "Tomek Synoś" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: doradca podatkowy??
    Date: Tue, 13 Mar 2007 17:49:37 +0000 (UTC)

    No to masz nad czym myśleć. Zawód doradcy podatkowego jest zawodem zaufania
    publicznego, ciekawą alternatywą dla innych zawodów o prawniczym charakterze.
    Trzeba bowiem pamiętać, że zarówno egzamin jak i później praca ściśle wiąże
    się z wykorzystaniem zdolności interpretacji prawa. I choć do egzaminu może
    podchodzić nawet teolog po wyższym seminarium duchownym (choć może to kiepski
    przykład, bo akurat na teologii również uczy się chociażby prawa
    kanonicznego), więc może nawet ośc po AWF czy biologii może podchodzić do
    egzaminu, to jednak na egzaminie wyjdzie szydło z worka.

    A egzamin choć trudny jednak jest dosyć sprawiedliwie przeprowadzany i kiedy
    ma się wiedzę to raczej się zda (ta reguła nie zawsze obowiązuje na innych
    egzaminach korporacyjnych).

    A wykonywanie zawodu? Tego jeszcze nie wiem, bo na razie odbywam praktyki po
    egzaminie. Ale myślę, że jest to jeden z bardziej perspektywistycznych
    zawodów.

    pzdr