  • Data: 2004-03-08 14:44:18
    Temat: Re: dopuszczalne roznice w fv miedzy netto a VAT??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    > [ciach}
    >
    > Wyrzuć taki program do śmieci jak nie chcesz mieć kłopotów. Chyba, że
    > pytasz jako programista - to naucz się zaokrągleń i innych rzeczy.

    Dobrze prawi. Do kosza z takim dziwadłem. Albo z programistą.
    Cena towaru musi byc w zł polskich. A te nie maja jednostek poniżej
    setnych. W przeliczeniach mozna sobie ustawic i 10 miejsc po przecinku,
    ale na ostatecznym dokumencie księgowym muszą byc złote i grosze i nic
    ponadto.

    Swoją drogą - ja rozumiem że sie stosuje wagi i z 10 miejscami po
    przecinku to wyliczania rozchodów, zuzycia i paru innych rzeczy.
    Ale do ustalania ceny sprzedaży? Co się stanie jak sie je zaokrągli do
    grosza w dół lub w gorę? Świat się zawali?

    A jak ceny sa takie małe że zaokrąglenie do pełnych gorszy podnosi cenę
    np. o 100% to trzeba dac cenę na tone, 1000szt, worek albo garść
    standardową a nie na sztukę ;-).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl