    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne- odliczam czy nie?
    Date: Thu, 27 Apr 2006 15:13:01 +0200

    s_13 <s...@i...pl> w
    <news:e2q7pl$pgn$1@inews.gazeta.pl>:

    > ustne wytłumaczenie
    > "wszystkowiedzącej" pani w informacji):
    > ---------------
    > gdyby składka była liczona od moich rzeczywistych dochodów, to mógłbym ją
    > odliczać, ale składka jest liczona od podstawy wyznaczonej przez "urząd",

    Co jest wyznaczone przez "urząd"? Podstawę wymiaru określasz sam, masz tylko
    ograniczenie, że nie niższą niż.
    Nie chce mi się liczyć, czy wpisanie 1 grosza więcej niż publikowane minimum
    w danym miesiącu spowoduje zwiększenie składki (nie więcej niż grosz) --
    jeśli nie, to jaki problem wysłać korekty DRA i już nie będzie podstawy
    wyznaczonej przez urząd ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]