  • Data: 2006-11-22 06:19:14
    Temat: Re: dla księgowych i prawników 60000 bez dok.dochodowych
    Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    witam, z tego co widze wszyscy zainteresowani, tylko was nie rozumię,
    powiedzcie mi do czego was zachęcam? I co chce zareklamować, czy tu
    padł chociażby jeden link do jakiejś strony, jest tylko nr GG (ale
    część z was nawet nie wie co to jest), jak ktoś zainteresowany to
    się odezwie, jak nie to przeczyta i pójdzie dalej, więc proszę was
    darujcie sobie WASZE CHORE TEKSTY. Pozdrawiam.