  • Data: 2004-04-03 08:44:35
    Temat: Re: deklaracja VAT
    Od: "NataN" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odpowiedz na pytanie czym uzasadniono odmowe zawieszenia działalności przy
    > Vat .

    Zlozylem spozniona zerowa i tyle. Pani w kancelarii nie byla w stanie mi nic
    powiedziec, a nie mialem czasu latac po pokojach. Zadzwonie po weekendzie i
    sie popytam. A co do zawieszenia VATu to pani powiedziala, ze przy VATcie
    nie ma czegos takiego, jak sie zostalo platnikiem to sie nim jest. Co prawda
    wspomniala, ze gdybym zawieszal na dluuugi okres to jakos mozna, ale to byly
    4 miesiace wiec wyszlo, ze sie nie da, a ja stwierdzilem, ze przeboleje i
    bede skladal. No i zapomnialem :-)

    pozdr.
    NataN