  • Data: 2004-04-05 16:52:25
    Temat: Re: deklaracja VAT
    Od: "soprano" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    samoopodatkowanie polega na tym że to ja podatnik decyduje czy się
    opodatkowuje czy tez nie gdyż to ja mam obliczyć podatek i wpłacić ten
    podatek i jeżeli nie prowadzę działalności to pomyśl drogi urzędniku z
    czego mam ci ten podatek zapłacić , a z związku z tym dlaczego nakładasz na
    mnie obowiązek składania deklaracji podatkowych
    co do pozostałych kwestii
    z czym masz problem