    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: decyzja o nadaniu numeru NIP
    Date: Sat, 25 Feb 2006 00:37:46 +0100

    sg napisał(a):

    > idziesz do US, skladasz podanie, placisz, czekasz, dostajesz dokument
    > ;-) proste, nie ?
    >
    > sg

    chociaz moze dokladniej wyglada to tak:
    idziesz do US, czekasz, dowiadujesz sie o tym jakie podanie musisz
    napisac, piszesz, czekasz, kupujesz znaczek skarbowy, czekasz, skladasz
    podanie, czekasz, czekasz, przychodzisz ponownie do US, czekasz,
    odbierasz papierek ;-) proste, nie ? tzn pod warunkiem ze pani w okienku
    nie jest pijana, bo ja tak mialem i czekalem dluzej ;-)

    sg