  • Data: 2005-01-04 17:06:50
    Temat: Re: czy to produkcja ?
    Od: Cain <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bo napisał(a):

    > Normalnie.. "nijak"..

    > Noprzeciez chyba wie pan, co robi i nak sie z US-em rozlicza..

    > A kto to wie przy tych danyc, ktore pan podal..

    może trochę źle to sformułowałem...

    obecnie świadczę usługi i handluje, ale mam kilka pomysłów w których bym
    właśnie przetwarzał materiały na inne produkty

    jak wygląda w takim przypadku sprawa księgowania tego ?

    wystarczy zaksięgować materiały w 10 kol, wystawić rachunek na gotowy
    produkt, a na koniec roku w remanencie nie uwzględnić tych zużytych
    materiałów ?

    może do każdego rachunku dołączać rozpiskę tych wszystkich zużytych
    elementów ?

    --
    pozdrawiam
    Marek