  • Data: 2003-03-20 12:28:28
    Temat: Re: czy odlicza się VAT?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-03-2003 10:51, Użytkownik Adamski napisał:

    > Czy napoje tylko typu woda mineralna czy rozumiane szerzej? Typu cola, soki
    > itd.

    Hmm... z mojego doświadczenia - UD nie czepia sie o wodę, soki, nawet
    mleko do kawy. Wszystko przechodziło bez problemu - raz tylko inspektor
    z UKS przeszedł sie po pokojach i sytał pare osób czy firma zapewnia
    kawę, herbate i soki (może dla tego że kuchnia była za sekretariatem i
    nie sprawiała wrażenia "pracowniczej" a "reprezentacyjnej" :-) )
    Nigdy nie próbowałam z colą.
    Ale gdyby ktoś miał doświadczenia to chętnie posłucham.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl