eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy mozna tak zrobic? wykup mieszkania + darowizna, lub cos podobnego › Re: czy mozna tak zrobic? wykup mieszkania + darowizna, lub cos podobnego
  • Data: 2006-07-13 13:12:27
    Temat: Re: czy mozna tak zrobic? wykup mieszkania + darowizna, lub cos podobnego
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ....w jakieś pół roku ;)

    Nie pisałem o terminie. W zalezności od miasta (sądu) moze to trwać od
    miesiąca do ponad roku.

    > Nie za bardzo. Z reguły są spore problemy, jak jest to pojedyncze
    > mieszkanie.

    Jak jest uregulowany stan prawny gruntu to na wniosek członka spółdzielni
    można przekształcic bezproblemowo. Ja w swojej spółdzielni mam taką
    możliwość już od ok. 2 lat. Tylko po co? Kredytu nie zaciągam, więc nie ma
    sensu płacić notariuszowi.